Antalya Sohbet odaları

56 okuma
12 Temmuz, 2019
Antalya Sohbet

Antalya Sohbet odaları  Türkiye’nin 81 il’inden bağlanan insanlar ile karşılıklı olarak Sohbet ettiren sunucumuz sohbetevi.net sitemizde sizlerde bir an önce yerinizi alın. Şimdi Sohbet vakti yeni arkadaşlıklar edinmenin sohbet etmenin keyfini birlikte yaşayalım.

Geçenlerde meraklandık ve editör arkadaşlarla Antalya’yı gezmeye karar verdik nerede tatil yapsak derken Sohbetevi.net’te bulunan antalya’lı arkadaşlardan fikir almak adına kanala girdik ve sorduk nerede kalabiliriz nereleri görebiliriz  diye bize Antalya’ nın tüm güzelliklerini anlatmaya başladılar bizde bu güzellikleri kendimiz görmek adına  Uzun ve yorucu bir günün ardından otobüsle tam 8 saat süren yolculuğumuz sonunda antalya’ya vardık şimdi sizlere gezdiğimiz gördüğümüz araştırdığımız muhteşem doğasıyla bizleri büyüleyen Antalya şehrimizi biraz anlatalım.

Antalya Hakkında Bilgi

Antalya ilimiz turizm bakımından çok gelişmiş akdeniz Sohbet sahiliyle turistleri kendine çeken zengin tarihi ile ilgi odağı haline gelmiş bu ilimizin nüfusu 2.425.355 olup iklimi  genel olarak Akdeniz iklimine girmektedir. Yazları sıcak ve kurak, kışları ılık ve yağışlı olarak hüküm süren bu güzel şehrimizin geçim kaynağı ise hayvancılık, madencilik, tarım, turizm, ticaret ve sanayi faaliyetleri de son dönemlerde gelişme göstermektedir. Bu güzel şehrimizi biraz gezmek istedik gezilecek yerleri gittik gördük ve bunları da sizlerle paylaşmak istedik.

Antalya ilimizde Gezilecek Yerler

Antalya Gerek sahil kesiminde gerekse iç bölgelerindeki çok sayıdaki turistik alanıyla  konuklarına dört dörtlük bir tatil deneyimi yaşatıyor bunlardan bir kaç tanesini sıralamak gerekirse.

Kaleiçi : Kente gelen tatilcilerin uğrak yeri olan gezilecek yerler listenizin ilk sırasına alabilirsiniz.

Hadrian Kapısı: Antalya’nın antik dönemlerini yansıtan en önemli eser olarak biliniyor.

Düden Şelalesi: Zengin bitki örtüsü ile çevrili huzurlu ortamı sayesinde adeta cenneti andırıyor.

Antalya Arkeoloji Müzesi: Kentin tarihi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen turistlerin gezilecek yerler listelerine ekledikleri mekânların başında gelir.

Antalya Aquarium: Doğa tutkunu olan hekese keyifli anlar yaşatıyor.

Kurşunlu Şelalesi: Görsel açıdan büyüleyici olan bu şelaleyi mutlaka görmenizi tavsiye ediyoruz. muhteşem bir güzelliğe ve doğa harikasına sahip olan bu şelalenin etrafında restoran, kafe sohbet ve çocuk parkı bulunmaktadır. Burada keyifli zaman geçireceğinize eminiz.

Hayvanat Bahçesi: Çocuklu ailelerin ilgi odağı haline gelen bu parkın yapımı 1989 yılında atılmıştır. 400 dönümlük bu arazi üzerinde piknik yapabileceğiniz yerlerde mevcuttur.

Karaalioğlu Parkı: Ziyaretçilerine muhteşem bir Akdeniz manzarası sunan bu güzel parkın çevresi çiçek ve ağaçlarla çevrili olup keyifli zaman geçirebilirsiniz.

Anlatmakla bitiremeyeceğimiz bu güzel doğa harikası şehrimizi gezmenizi gerçekten tavsiye ediyoruz.

Mobil sohbet odaları

Kaliteli bir sohbet yeri arıyorsanız tam yerindesiniz teknolojinin bizlere vermiş olduğu hizmetlerden bir tanesi olan internet sayesinde yeni arkadaşlar yeni dostlar ediniyoruz. Sohbetevi.net bunun için var. Sizlere sohbetin, dostluğun ve arkadaşlığın önemini ve samimiyetini hissettiren tek sohbet sitesi. Canınızın sıkıldığı her an  ister tablet ister bilgisayar isterseniz de telefonlarınızdan sitemize  giriş yapabilirsiniz. Mobil uyumlu sitemizde keyifli anların tadını çıkarabilir keyifli zaman geçirebilirsiniz 7/24 hizmet veren sitemiz sohbetevi.net ailesine hoş geldiniz.

Oyun eğlence ve müzik

Arkadaşlarınız ile sohbetinizi yaparken canlı yayında bulunan dj arkadaşımızdan sevdiğiniz şarkıları dinleyebilir arkadaşlarınıza armağan edebilirsiniz. Sadece sohbet değil oyun ve yarışma odalarımızda yarışmanın vermiş mutluluğu ayın birincisi olma heyecanı sizin arkadaşlarınız ile daha çok tanışıp kaynaşma olanağı sunacaktır. Sizlerde Sohbetevi.net farkını yaşamak istemezmisiniz.

www.SohbetEvi.Net

Antalya Sohbet

Bir önceki yazımda « makalem var.
MaviSu

Site web editörü olan admin makale yazarlığı yapar. Site web editörü olan admin .

Benzer Yazılar

Pubg sohbet

Pubg Sohbet odası Pubg Sohbet odası nedir diye bir arge içine giren ...

Aktif Sohbet odaları Aktif Sohbet odaları 7/24 online bir sohbet odası ...

Sohbet chat odaları Günümüzde enderi görülmemiş bir şekilde hızlıca ...